fredag 20 mars 2015

20 mars 2015

Helgen närmar sig med stormsteg och det sägs på teven att vädret ska bli kanon i helgen. Fick förfrågan om jag skulle hänga med morsorna och farsorna på stan och patrullera helgen men jag ljög och sa att jag inte mådde så bra. Det kommer fler tillfällen till det. Dessutom så såg jag på facebook att Roger inte heller kunde följa med i helgen och då blev det inte så intressant för min del heller.

Så i helgen blir det bara jag, Filur och Gösta (som vanligt) med mina böcker. Funderar på att springa in på bolaget och köpa en vinare imorgon efter jobbet. Tycker att jag har gjort mig förtjänt av det.

Jag tror Malin och Stefan har ihop det. Varför skulle de annars komma ut från toaletten tillsammans när de trodde att ingen såg?? Vad de inte visste var att lilla Gunilla minsann satt vid receptionen och såg precis allt genom glasögonen minsann. Folk brukar säga att jag har hökögon och ser allt. Tyvärr håller inte min optiker med om det.

#gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar